Тепловий процес турбіни електростанції
Контактні дані Москва, Кулаків п., 9А
Телефон: +7 (495) 603 95 73
Факс: +7 (495) 629 85 53
Пристрій конденсатора

Пристрій конденсатораКонденсаційні установки парових турбін. Принципова схема. Конденсаційної установки. Пристрій конденсатора. Конденсатор - теплообмінний апарат, призначений...




Тиск пари Тиск париОднак ці зміни не небезпечні як за умовами надійності упорного підшипника, так і за умовами перевантаження регулюючого щабля. При підвищеному початковому тиску пари крім режиму з повністю відкритими регулювальними клапанами...
Турбіни із протитиском Турбіни із протитискомТурбіни із проміжним регульованим відбором пари: Конденсаційні турбіни з регульованими відборами пари можуть одночасно задовольняти зовнішніх споживачів електричною енергією й теплотою, тому вони одержали широке...
Статор парової турбіни Статор парової турбіниЗварений ротор виготовляють із окремих дисків і кінцевих частин, що з'єднуються кільцевими зварювальними швами за спеціальною технологією. Як і в збірного ротора, радіальні розміри звареного ротора не обмежуються технологічними...
Робота турбогенераторів Робота турбогенераторівПаралельна робота турбогенераторів: Для того щоб при перерозподілі навантаження між паралельно працюючими турбінами частота мережі залишалася незмінної, необхідно впливом на механізми керування обох турбін...
Захист по осьовому зрушенню

Автомат безпеки розташовується на передньому кінці вала турбіни. З кожним кільцевим бойком різьбленням жорстко з'єднаний стрижень, що направляється втулками, закріпленими на валу автомата безпеки. У поперечному розточенні вала перебуває пружина, що через тарілку й стрижень притискає кільце до вала. Центр мас кільця й пов'язаних з ним рухливих деталей (стрижня, пружини, тарілки пружини, регулювального гвинта) зміщений щодо осі ротора в напрямку можливого руху кільця.

Завдяки цьому при обертанні на кільце діє рівнодіюча відцентрових сил, що прагне перебороти силу натягу пружини, що регулюється таким чином, щоб спрацьовування (вибивання) бойка відбулося при частоті обертання. Для підвищення надійності захисту автомат безпеки виконаний як нестійкий регулятор частоти обертання.

У цьому випадку, як тільки бойок почне рухатися, збільшення відцентрової сили буде перевищувати збільшення натягу пружини, що гарантує рух бойка до упору. Після спрацьовування зовнішня поверхня кільця стає ексцентричної стосовно осі ротора, що приводить до удару кільця по важелі, що передає цей вплив на золотники автомата безпеки, переміщення яких викликає швидке закриття всіх парозапорных органів турбіни.

Рівень спрацьовування автомата безпеки настроюється обертанням стрижня, що міняє натяг пружини (грубе настроювання), або переміщенням усередині стрижня регулювального гвинта, що змінює ексцентриситет центра мас бойка в зборі (тонке настроювання). При нормальних експлуатаційних режимах елементи системи захисти нерухливі, і тому немає твердої впевненості в їхній надійній роботі при виникненні аварійної ситуації.

Звідси випливає необхідність періодичної перевірки працездатності всього каналу захисту - від первинних датчиків (автомата безпеки) до виконавчих механізмів (сервомоторів стопорних клапанів). Найбільш надійної є перевірка автомата безпеки підвищенням частоти обертання до значень, при яких він спрацьовує. Така перевірка за ПТЭ обов'язкова після розбирання автомата безпеки, перед випробуванням системи регулювання на скидання навантаження й після тривалого простою (більше 1 місяця). Для випробування турбіна повинна бути повністю розвантажена й відключена від мережі.

Хоча перевірка захисту турбіни розгоном проводиться в умовах, максимально наближених до тих, у яких вона повинна спрацювати, високі напруги в роторі від відцентрових сил, що зростають під час випробувань більш ніж на, негативно позначаються на надійності й терміну служби деталей ротора, погіршують його вібраційний стан. Тому ПТЭ допускається крім згаданих вище випадків перевірка захисту без збільшення частоти обертання. Вона проводиться на неодруженому ходу або навіть при роботі турбіни під навантаженням.
Copyright (c) 2009