Тепловий процес турбіни електростанції
Контактні дані Москва, Кулаків п., 9А
Телефон: +7 (495) 603 95 73
Факс: +7 (495) 629 85 53
Пристрій конденсатора

Пристрій конденсатораКонденсаційні установки парових турбін. Принципова схема. Конденсаційної установки. Пристрій конденсатора. Конденсатор - теплообмінний апарат, призначений...




Тиск пари Тиск париОднак ці зміни не небезпечні як за умовами надійності упорного підшипника, так і за умовами перевантаження регулюючого щабля. При підвищеному початковому тиску пари крім режиму з повністю відкритими регулювальними клапанами...
Турбіни із протитиском Турбіни із протитискомТурбіни із проміжним регульованим відбором пари: Конденсаційні турбіни з регульованими відборами пари можуть одночасно задовольняти зовнішніх споживачів електричною енергією й теплотою, тому вони одержали широке...
Статор парової турбіни Статор парової турбіниЗварений ротор виготовляють із окремих дисків і кінцевих частин, що з'єднуються кільцевими зварювальними швами за спеціальною технологією. Як і в збірного ротора, радіальні розміри звареного ротора не обмежуються технологічними...
Робота турбогенераторів Робота турбогенераторівПаралельна робота турбогенераторів: Для того щоб при перерозподілі навантаження між паралельно працюючими турбінами частота мережі залишалася незмінної, необхідно впливом на механізми керування обох турбін...
Системи маслоснабжения турбін

Тиск масла, що направляється в систему змащення, підтримується пружинним маслосбрасывающим клапаном. Перераховані й деякі інші недоліки насосів об'ємного типу привели до того, що в цей час вони практично не використовуються в системах масло постачання турбін і замінені відцентровими насосами. Відцентровий насос легко може бути виконаний швидкохідним і тому з'єднується безпосередньо з валом турбіни.

Насос має сприятливу характеристику й у динаміку істотно збільшує подачу при незначному падінні тиску в порівнянні зі значеннями при сталих режимах роботи. Тому що тиск, що розвивається відцентровим насосом, пропорційно квадрату частоти обертання вала й щільності його робочої рідини, то насос не може евакуювати повітря з усмоктувальної лінії, тобто не має властивість самоусмоктування, і перед пуском повинен бути заповнений перекачується жидкостью.Ъ

Природно, не можна допустити влучення повітря в усмоктувальну порожнину насоса, тому що в цьому випадку він припинить подачу рідини. Із цією метою в усмоктувальній лінії підтримується невеликий надлишковий тиск за допомогою інжектора - струминного насоса, що працює на маслі головного насоса й установленого нижче рівня масла в баку. В одноінжекторних схемах тиск масла за інжектором, обиране з потреб системи змащення, перевищує 0,1 Мпа.

Для запобігання зриву насоса досить мати значно менший тиск (близько 0,03-0,05 Мпа на рівні осі насоса). Тому що КПД інжектора невисокий, більше економічної виявляється двухинжекторная схема, у якій другий щабель інжектора забирає частина масла після першого щабля й підвищує його тиск до рівня 0,1-0,15 Мпа, необхідного для подолання опору маслоохладителей і комунікацій системи змащення.

Застосування двох інжекторів замість одного не знижує надійності масло постачання, тому що в інжекторах немає частин, що рухаються, вони прості по пристрої й не вимагають обслуговування. Між інжектором другого щабля й підшипниками встановлюються поверхневі маслоохладители, щоб на всіх режимах роботи температура масла перед підшипниками не перевищувала.
Copyright (c) 2009