Тепловий процес турбіни електростанції
Контактні дані Москва, Кулаків п., 9А
Телефон: +7 (495) 603 95 73
Факс: +7 (495) 629 85 53
Пристрій конденсатора

dentalverdi.com Пристрій конденсатораКонденсаційні установки парових турбін. Принципова схема. Конденсаційної установки. Пристрій конденсатора. Конденсатор - теплообмінний апарат, призначений...




Тиск пари Тиск париОднак ці зміни не небезпечні як за умовами надійності упорного підшипника, так і за умовами перевантаження регулюючого щабля. При підвищеному початковому тиску пари крім режиму з повністю відкритими регулювальними клапанами...
Турбіни із протитиском Турбіни із протитискомТурбіни із проміжним регульованим відбором пари: Конденсаційні турбіни з регульованими відборами пари можуть одночасно задовольняти зовнішніх споживачів електричною енергією й теплотою, тому вони одержали широке...
Статор парової турбіни Статор парової турбіниЗварений ротор виготовляють із окремих дисків і кінцевих частин, що з'єднуються кільцевими зварювальними швами за спеціальною технологією. Як і в збірного ротора, радіальні розміри звареного ротора не обмежуються технологічними...
Робота турбогенераторів Робота турбогенераторівПаралельна робота турбогенераторів: Для того щоб при перерозподілі навантаження між паралельно працюючими турбінами частота мережі залишалася незмінної, необхідно впливом на механізми керування обох турбін...
Пожежна безпека

При припиненні подачі масла від основних і аварійних насосів тиск у бачку знижується до атмосферного й масло надходить у підшипник по іншій трубці самопливом. Одночасно захист по падінню тиску в системі змащення відключає генератор від мережі. Навіть якби турбіна зупинялася з "зривом" вакууму й вибіг її не превышалмин, подача номінальної витрати масла протягом усього вибігу зажадала б занадто великого запасу масла в бачку.

Дослідження показали, що в цьому немає необхідності й витрата масла можна скорочувати пропорційно зниженню частоти обертання ротора. Запропонований простий і надійний спосіб програмного регулювання витрати масла, що випливає. По висоті трубки виконується кілька отворів різного діаметра. На початку вибігу масло в підшипник надходить через всі отвори й відкритий верхній торець трубки.

У міру спорожнювання бачка рівень масла, отже, і напір знижуються й, крім того, зменшується число отворів, через які випливає масло. Вибором розташування отворів і значень їхніх діаметрів можна забезпечити необхідний закон подачі масла в підшипник. Щоб надходження масла з бачка не припинилося до його повного спорожнювання, простір над рівнем масла в бачку з'єднується переливною трубою або воздушником з атмосферою.Підвищення пожежної безпеки турбін

Застосування мінерального (нафтового) масла в системах регулювання й захисту, а також для змазування підшипників турбіни й генератора таїть у собі значну потенційну небезпеку виникнення пожежі в турбоустановці. Це обумовлено тим, що температура самозапалювання мінерального масла значно нижче температури свіжої пари й пари після проміжного перегріву. Повністю виключити можливість прориву масла із трубопроводів і вузлів систем регулювання й змащення практично неможливо.

Потрапивши на досить гарячі деталі турбоустановки, воно запалиться. Такі пожежі швидкоплинні й наносять значний матеріальний збиток, пов'язаний з витратами на відновлення або ремонт ушкодженого основного й допоміжного устаткування, щитів керування й кабельних зв'язків, будівельних конструкцій машинного залу, а також з недовиробітком електричної енергії й можливим обмеженням її для споживачів.

При проектуванні, виготовленні й експлуатації систем регулювання, захисти й змащення турбін завжди застосовуються ті або інші традиційні заходи, що підвищують пожежну безпеку: ретельний контроль мастилопроводів, зокрема просвічування зварених швів гама або рентгенівські промені; випробування всіх мастилопроводів у зборі з вузлами регулювання подвійним робочим тиском; зняття масляного насоса з вала турбіни й перехід до електропривода, що дозволяє видалити масляний бак від турбіни; використання аварійного масло постачання підшипників, що дає можливість запобігти розвиток пожежі відключенням насосів.

Разом з тим зосередити, як це раніше часто робилося, максимальне число вузлів системи регулювання, що працюють на маслі високого тиску, в одному блоці, наприклад у корпусі підшипника, у турбінах великої потужності із проміжним перегрівом пари й індивідуальних сервомоторів не вдається. Тривалий досвід експлуатації показав, що найбільш радикальним шляхом запобігання загоряння масла на електростанціях є заміна мінерального турбінного масла негорючими рідинами - водою або синтетичним вогнестійким маслом.

Привабливість застосування води в системах регулювання обумовлена тим, що вона є робочим тілом паротурбінної установки. Це відкриває можливість істотно спростити систему живлення і її резервування, тому що можуть бути використані конденсатные й живильні насоси, інше встаткування турбоустановки.
Copyright (c) 2009