Тепловий процес турбіни електростанції
Контактні дані Москва, Кулаків п., 9А
Телефон: +7 (495) 603 95 73
Факс: +7 (495) 629 85 53
Пристрій конденсатора

Пристрій конденсатораКонденсаційні установки парових турбін. Принципова схема. Конденсаційної установки. Пристрій конденсатора. Конденсатор - теплообмінний апарат, призначений...




Тиск пари Тиск париОднак ці зміни не небезпечні як за умовами надійності упорного підшипника, так і за умовами перевантаження регулюючого щабля. При підвищеному початковому тиску пари крім режиму з повністю відкритими регулювальними клапанами...
Турбіни із протитиском Турбіни із протитискомТурбіни із проміжним регульованим відбором пари: Конденсаційні турбіни з регульованими відборами пари можуть одночасно задовольняти зовнішніх споживачів електричною енергією й теплотою, тому вони одержали широке...
Статор парової турбіни Статор парової турбіниЗварений ротор виготовляють із окремих дисків і кінцевих частин, що з'єднуються кільцевими зварювальними швами за спеціальною технологією. Як і в збірного ротора, радіальні розміри звареного ротора не обмежуються технологічними...
Робота турбогенераторів Робота турбогенераторівПаралельна робота турбогенераторів: Для того щоб при перерозподілі навантаження між паралельно працюючими турбінами частота мережі залишалася незмінної, необхідно впливом на механізми керування обох турбін...
Пожежна безпека

Перехід на незалежний привод насосів змащення від електродвигунів став можливим завдяки досить високої надійності живлення власних потреб на сучасних потужних електростанціях. Зняття головного масляного насоса з вала турбіни й перехід до автономних насосів з електроприводом були прискорені застосуванням різних рідин у системах регулювання (води або вогнестійкого синтетичного масла) і змащення (мінерального масла).

Застосування незалежного привода насосів змащення дає чималі переваги: незалежний привод насосів змащення в сполученні з 100 %-ным резервом дозволяє ремонтувати кожної з насосів без зупинки турбіни; можна видалити масляний бак від гарячих елементів турбоустановки й розмістити його на нульовій оцінці, що істотно підвищує пожаробезопасность; відпала необхідність у застосуванні інжекторної групи для створення надлишкового тиску на усмоктуванні ГМН і подачі масла на змащення.

З'явилася можливість у виняткових випадках, наприклад при пожежі, зупинити насос змащення, спеціальними заходами забезпечивши безаварійний останов турбіни; можна виконати централізовану систему змащення - головної турбіни, всіх живильних насосів і іншого встаткування. Відзначені переваги незалежного привода насосів змащення можуть бути реалізовані тільки за умови, що буде забезпечене надійне масло постачання при перемиканнях насосів, а також в аварійних режимах - при втраті живлення власних потреб.

Привод головного насоса від вала турбіни надійніше автономного привода від електродвигуна через можливу втрату напруги в мережі власних потреб електростанції, хоча на цей випадок у системі масло постачання підшипників передбачаються аварійні масляні насоси із приводом від електродвигунів постійного струму, що харчуються від акумуляторної батареї станції.

Проте надійність масло постачання підшипників виявляється трохи зниженої через неможливість миттєво запустити двигун насоса й спадання напруги на шинах акумуляторної батареї при включенні великого навантаження (разом з аварійними масляними насосами одночасно включаються й багато інших споживачів аварійного резерву).

Завдання резервування масло постачання підшипників кардинально вирішується застосуванням противоаварийных ємностей - бачків, убудованих у кришки підшипників агрегату. Масло від насоса надходить у бачок, звідки по двох трубках підводить до вкладиша підшипника. По одній з них масло подається при нормальній роботі, коли бачок перебуває під тиском.
Copyright (c) 2009