Тепловий процес турбіни електростанції
Контактні дані Москва, Кулаків п., 9А
Телефон: +7 (495) 603 95 73
Факс: +7 (495) 629 85 53
Пристрій конденсатора
prorabotka.pp.ua
Пристрій конденсатораКонденсаційні установки парових турбін. Принципова схема. Конденсаційної установки. Пристрій конденсатора. Конденсатор - теплообмінний апарат, призначений...




Тиск пари Тиск париОднак ці зміни не небезпечні як за умовами надійності упорного підшипника, так і за умовами перевантаження регулюючого щабля. При підвищеному початковому тиску пари крім режиму з повністю відкритими регулювальними клапанами...
Турбіни із протитиском Турбіни із протитискомТурбіни із проміжним регульованим відбором пари: Конденсаційні турбіни з регульованими відборами пари можуть одночасно задовольняти зовнішніх споживачів електричною енергією й теплотою, тому вони одержали широке...
Статор парової турбіни Статор парової турбіниЗварений ротор виготовляють із окремих дисків і кінцевих частин, що з'єднуються кільцевими зварювальними швами за спеціальною технологією. Як і в збірного ротора, радіальні розміри звареного ротора не обмежуються технологічними...
Робота турбогенераторів Робота турбогенераторівПаралельна робота турбогенераторів: Для того щоб при перерозподілі навантаження між паралельно працюючими турбінами частота мережі залишалася незмінної, необхідно впливом на механізми керування обох турбін...
Пожежна безпека
Для того щоб при порушенні щільності маслоохладителей вода не попадала в масляну систему, тиск масла в маслоохладителях підтримується вище тиску води. Передбачається, що витік масла буде вчасно виявлена експлуатаційним персоналом. Однак масло, що потрапило в систему циркуляційного водопостачання, забруднює водойми електростанції, наносячи збиток навколишньому середовищу. Тому в цей час всі частіше тиск води в маслоохладителях вибирається більшим, ніж тиск масла.

Одночасно приймаються міри, спрямовані на підвищення герметичності маслоохладителей. Для створення тиску в системі регулювання при пуску турбіни передбачений пусковий масляний насос високого тиску, що, крім того, через інжектор заповнює маслом корпус головного насоса. У міру підвищення частоти обертання турбіни тиск, що розвивається ГМН, росте, і, коли воно перевищить тиск за пусковим насосом, відкриється зворотний клапан за ГМН.

Починаючи із цього моменту масло постачання систем регулювання, захисти й змащення забезпечується ГМН і пусковий насос, зворотний клапан за яким закриється, може бути зупинений. Падіння тиску в системі змащення приводить до автоматичного пуску допоміжного масляного насоса низького тиску, що подає масло тільки до підшипників і постійного струмЪу, що приводиться електродвигуном.Противоаварийное маслоснабжение підшипників

Завданням системи змащення парової турбіни є надійна подача необхідної кількості масла до підшипників для того, щоб зменшити втрати потужності на тертя в підшипниках; запобігти зношуванню поверхонь тертя; відвести теплоту, що виділяється при терті, а також передану від гарячих частин турбіни. Висока надійність масло постачання в турбінах з докритическими параметрами пари значною мірою забезпечувалася приводом головного масляного насоса від вала турбіни.

При реалізації цього принципового рішення, підтвердженого світовим досвідом експлуатації протягом десятиліть, при проектуванні потужних парових турбін на сверхкритические параметри пари стикнулася із серйозними труднощами. З підвищенням тиску масла в системі регулювання виросли розміри насосної групи, що ускладнило компонування її в блоці переднього підшипника.

Значні осьові переміщення корпуса підшипника утруднили організацію саме компенсації мастилопроводів великого перетину. Зростання обсягу масла в баку, розташованому безпосередньо під переднім підшипником турбіни поблизу гарячих паропроводів, збільшило пожежну небезпеку турбоустановки. Слабким елементом виявилася й зубчаста муфта привода насоса від вала турбіни, а порушення роботи насоса вимагало останова турбіни.
Copyright (c) 2009