Тепловий процес турбіни електростанції
Контактні дані Москва, Кулаків п., 9А
Телефон: +7 (495) 603 95 73
Факс: +7 (495) 629 85 53
Пристрій конденсатора

Пристрій конденсатораКонденсаційні установки парових турбін. Принципова схема. Конденсаційної установки. Пристрій конденсатора. Конденсатор - теплообмінний апарат, призначений...




Тиск пари Тиск париОднак ці зміни не небезпечні як за умовами надійності упорного підшипника, так і за умовами перевантаження регулюючого щабля. При підвищеному початковому тиску пари крім режиму з повністю відкритими регулювальними клапанами...
Турбіни із протитиском Турбіни із протитискомТурбіни із проміжним регульованим відбором пари: Конденсаційні турбіни з регульованими відборами пари можуть одночасно задовольняти зовнішніх споживачів електричною енергією й теплотою, тому вони одержали широке...
Статор парової турбіни Статор парової турбіниЗварений ротор виготовляють із окремих дисків і кінцевих частин, що з'єднуються кільцевими зварювальними швами за спеціальною технологією. Як і в збірного ротора, радіальні розміри звареного ротора не обмежуються технологічними...
Робота турбогенераторів Робота турбогенераторівПаралельна робота турбогенераторів: Для того щоб при перерозподілі навантаження між паралельно працюючими турбінами частота мережі залишалася незмінної, необхідно впливом на механізми керування обох турбін...
Конструкції парових турбін

При проектуванні натяг розраховують дуже точно для того, щоб забезпечити достатній запас по звільняючій частоті обертання стосовно робочого, але не створити без необхідності зайві напруги від посадки. В умовах експлуатації можливо тимчасове ослаблення посадки диска на валу, наприклад при швидкому збільшенні температури в проточній частині, коли диск може прогрітися швидше вала. Для того щоб гарантувати передачу крутний моменту в таких умовах, між диском і валом установлюють осьові шпонки.

Сусідні диски насаживают на вал обов'язково з осьовим тепловим зазором (0,14-0,3 мм), не перешкоджаючим їх взаємному тепловому розширенню й исключающим вигину ротора. На самому валу диски фіксують в осьовому напрямку рознімними кільцями. У кутах шпонкового паза диска різко збільшуються напруги. При прояві в них тріщин може відбутися тендітне раптове руйнування диска. Тому осьові шпонки встановлюють тільки під легкими дисками, напруги в які невеликі навіть із урахуванням осьових шпонок.

Для навантажених дисків, зокрема для дисків останніх щаблів, використовують торцеві шпонки, установлювані між торцевою поверхнею диска й легкою деталлю, насаживаемой на вал. Диск насаджується на вал звичайним образом. На правій торцевій поверхні із двох протилежних сторін виконані шпонкові пази. У втулку ущільнення з невеликим натягом запресовуються шпонки, що входять у пази на диску.
Copyright (c) 2009