Тепловий процес турбіни електростанції
Контактні дані Москва, Кулаків п., 9А
Телефон: +7 (495) 603 95 73
Факс: +7 (495) 629 85 53
Пристрій конденсатора

парнасан Пристрій конденсатораКонденсаційні установки парових турбін. Принципова схема. Конденсаційної установки. Пристрій конденсатора. Конденсатор - теплообмінний апарат, призначений...




Тиск пари Тиск париОднак ці зміни не небезпечні як за умовами надійності упорного підшипника, так і за умовами перевантаження регулюючого щабля. При підвищеному початковому тиску пари крім режиму з повністю відкритими регулювальними клапанами...
Турбіни із протитиском Турбіни із протитискомТурбіни із проміжним регульованим відбором пари: Конденсаційні турбіни з регульованими відборами пари можуть одночасно задовольняти зовнішніх споживачів електричною енергією й теплотою, тому вони одержали широке...
Статор парової турбіни Статор парової турбіниЗварений ротор виготовляють із окремих дисків і кінцевих частин, що з'єднуються кільцевими зварювальними швами за спеціальною технологією. Як і в збірного ротора, радіальні розміри звареного ротора не обмежуються технологічними...
Робота турбогенераторів Робота турбогенераторівПаралельна робота турбогенераторів: Для того щоб при перерозподілі навантаження між паралельно працюючими турбінами частота мережі залишалася незмінної, необхідно впливом на механізми керування обох турбін...
Конструкції парових турбін

Насоси розташовуються на стінках бака, що зменшує опір на усмоктуванні, забезпечує надійну роботу насоса при більше глибокому зниженні рівня масла в баку й виключає скупчення повітря в резервному насосі. У порівнянні з насосами заглибного типу така схема установки насосів дає можливість зменшити обсяги "чистого" відсіку й бака в цілому. Щоб повністю виключити витоку масла через непрацюючі насоси, за кожним з них установлено по двох зворотних клапана.

Потужність кожного двигуна змінного струму обрана з подвійним запасом, що забезпечує роботу насоса при спаданні напруги власних потреб до% номінальний і швидкий розворот насоса, що перебуває в резерві. Масло з напірного колектора основних насосів надходить у маслоохладители, з яких два постійно працюють, а третій перебуває в резерві. Щоб знизити навантаження на акумуляторні батареї, потужність приводних двигунів аварійних насосів обрана значно меншої.

Тому подача аварійного насоса становить тільки 0,6-0,7 номінальної й вони включені в обвід маслоохладителей. При включенні в роботу аварійного насоса й неможливості швидкого відновлення масло постачання за допомогою електронасосів змінного струму турбіна повинна бути зупинена. Після маслоохладителей масло направляється на підшипники головного турбоагрегату, до вузлів змащення турбопитательного насоса й через зливальні клапани по лінії рециркуляції назад у маслобак.

У турбінах останніх випусків замість зливальних установлюється редукційний клапан, що автоматично підтримує постійний тиск "після себе" дроселюванням усього витрати масла без зливу його в бак, що поліпшує роботу бака. Для підвищення надійності масло постачання частина масла дросселируется крім клапана. Масло до вкладишів підшипників підводить із напірного колектора через бачки, убудовані в кришки підшипників.

Для корекції витрати масла перед бачками встановлюються дозуючі шайби, діаметр яких вибирається таким, щоб при роботі з номінальною частотою обертання ротора тиск у бачку становило 40-70 кпа. Через напірний колектор також харчуються маслом підшипники живильного насоса, його турбопривода із блоком регулювання, редуктора й насоса. На лінії підведення масла до зачеплення редуктора бустерного насоса встановлені два додаткових маслоохладителя (на схемі показаний один).

При пуску турбопитательного насоса включається допоміжний электромасляный насос. Для вентиляції системи змащення призначені два эксгаустера (один з них резервний), підключених через бачки-маслоуловлювачі 5 до маслобака й зливального колектора. Маслоочистительный агрегат, у який входять центрифуга, прес-фільтр, нагрівач і вакуумний апарат, включається для періодичного очищення брудного масла, що скапливается в придонній частині маслобака. Конструкції парових турбін
Copyright (c) 2009